19 July 2010

bebelan awal semester

Time really do flies fast. Rase macam baru je blaja kat UKM. Sekarang, dah Final Year kot. Super duper Senior. Hehe. Dah hampir 4 tahun kat UKM. Permulaan semester yang agak baik. Semester ni stay kolej lain. Senang plak dapat. Rezeki kot. Alhamdulillah. *sangat "sakit hati" apabila orang persoalkan pasal ni*. Just forget it. First time duk bilik sorang-sorang. Flatlet. Bosan teramat!! Dahla blok ni sunyi giler. I need "entertainment". Haha.

Semester ni ambik 4 subjek. Lucky me, dua subjek je ada Final Exam. Tapi, keje mesti berlambak-lambak nanti. Thesis lagi. Adeii. Please say NO to "Last Minute". Jadual semester ni tak sibuk. Banyak masa free. Semester ni semangat nak belajar. Nak "pulihkan" pointer yang sedia ada. Mahu grad dengan cemerlang. Insya Allah. Semangat, datanglah padaku.

Rakan-rakan sekolah mula bertanyakan status ku. Inilah akibat keaktifan di Facebook. Mereka bertanya "Na dah kapel?" "Dengan 'dia' ke?" "Ganer boleh baik dua orang nih?" dan banyak lagi la soalan. Itulah persoalan yang timbul apabila sudah lama tak bersua. When I said NO, semua tak percaya. Huhu. Friends, I'm still same. Nothing change. It's so hard for me to live in LOVE WORLD. Fullstop. You can close your heart or self all you want. But never hide your true self to the people around you, and yourself. In other words, stay true. Yes, that's true.




LOVES.






1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...