16 March 2010

● tag ●


1. Adakah anda rasa HOT?
Hot? Tidakkkkk~

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!

3. Cerita pasal gambar ni
suka tengok gambar 'orang lidi' yang pelik2.hehe.chomel~


4. kali terakhir makan pizza

februari kot.ntah.dah lupa.nazim yang belanja.kat pizza alamanda.thanks nazim.mahu makan pizza lagi.anyone??jom :)


5. Lagu terakhir anda dengar
Jay Sean- Do you remember

6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ni
dengar lagu sambil jenguk2 blog Flora


7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
cekgu, chombie, teacher..tu jer kot~


8. Tag lagi 5orang
1. Idah

2. Mai

3. Afiq

4. Ikin
9. Siapakah orang no.1 kepada anda
teman se'Pesta Konvo'..menceriakan dengan sikap 'derk' nya :P

10. Katakan sesuatu kepada orang no.5
Arbi gojess!!! lebiu :))


11. No.3 ada hubungan dengan siapa?

Lia Luminos..wink~


12.Bagaimana pula dengan no.2

dulu tak rapat dengan dia.tapi, lama2 makin rapat.hehe.like this :)


14. kata2 cinta untuk orang no.4

haha.dunnno la.but, i like her style.simple and cute.chomel..hehe.kata2 cinta ke tu??haha :P

1
5. Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang mengetag anda
1. dia memang pelik. so hard to understand her.
2. cermat!!

3. always change her hair style :)

4. selalu nak diet.xpyh dietla~

5. masih anggap macam dulu walau ape pun yang berlaku. ikhlas :D



LOVES.





5 comments:

  1. hehehe... cermat??.. how is it?..
    terharu tgok num 5..
    huhu~

    pelik mmg org selalu ckp.
    x heran da..
    hehe~

    ReplyDelete
  2. only i know how u look cermat.biarlah rahsia.hehe.

    ReplyDelete
  3. hehe.....ade aku...kene wat jugak ke nie?
    mane wan?

    ReplyDelete
  4. wei gojes...
    bile lak buyung tu ade blog?
    ape daa...

    cekgu:bile wan nak buat blog..
    wakakakaka

    ReplyDelete
  5. salam ziarah.
    mcm mana nak main tag kat dlm blog ni??
    :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...