22 January 2010

● bebelan ●

salam.

khas untuk seseorang yang mintak saya tulis post dalam bahasa melayu. saya boleh menulis dalam BM la. tak pahamla dengan orang macam ni. be open la. if i write in English, i can improve my writing. sometimes if my writing got wrong, ade jugak yang tolong betulkan. bukannya nak 'menunjuk2' nak menulis in English. huhu.

my frens ask me to story about my personal. sorie. i can't talk about it. blog saya bukan macam blog orang lain. my blog is not a diary yang menceritakan secara detail tentang dirinya. i hope u understand it.

minggu mencabar dah bermula. no more 'main-main'. i need to focus my assignments. keje bertimbun2 kot. pegi jauh-jauh 'last minute works'. saya tak perlukan kamu :D

tensen? iye. saya tension. but, i must be positive dan kehadapan. i like to say this -'redah je'. apa yang berlaku, just follow the flow. remember this - your past experiences have prepared you for where you are right now and your experiences today will prepare you for your future :D

pelik tengok perempuan sekarang. berbaju kurung, tapi kain jarang giler. baik tak payah pakai baju. huhu. semasa keluar jalan2 aritu, seseorang yang bertudung labuh menutup aurat, tapi mulut tak terkawal. apakah manusia macam ini? agak geram dengannya. huhu. one more thing, i hate hipokrit people. just be yourself la :D

oh ya. saya tak suka ultraman. benci kot. haha. xmau cite lebih2~

bila tengok gambar2 kt langkawi hilang tensen. senyum and gelak jer. you are my happiness :D


LOVES.



p/s : tak sangka jumpa pusat penyelidikan ukm kat langkawi :)





2 comments:

  1. emm..aku pun pnh jumpe org cm 2. siap ambik kos agame lg 2 tp tnjuk aurat kt pkwe..cm ne tuh?..heran aku

    ReplyDelete
  2. kui3.. dunno la bout them..
    biarkan je..
    byk da dgr cte mcm tu..
    pape pun, b yourself n ikut flow.. yeah!~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...